سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات نصب و راه اندازی VOIP

خدمات نصب و راه اندازی VOIP :

چرا در کسب و کارمان به خدمات راه اندازی VOIP نیاز داریم ؟

استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت ارتباطات همواره منافع زیادی در بر خواهد داشت، اما یکی از سوالاتی که برای اکثر افراد قبل از راه اندازی VOIP پیش خواهد آمد، این است که راه‌اندازی VOIP چه مزایایی برای کسب و کارمان خواهد داشت ؟
ما قبلا در مقاله‌ای، به تفصیل به مزایا و امکانات VOIP پرداخته‌ایم خدمات ویپ اما خالی از لطف نخواهد بود اگر چند مورد آن را اینجا هم برای شما بازگو نماییم :
ارتباط بین شعب : بعد از نصب VOIP ویپ در شعب مختلف سازمان، به راحتی می توان ارتباطات تلفنی بین شعب را برقرار کرد و شما با شعب خود (حتی شعب خارج از کشور) به صورت داخلی و رایگان صحبت کنید.
کاهش هزینه های مکالمات تلفنی : شاید از مهمترین مزایای خدمات نصب VOIP ویپ کاهش چشم گیر هزینه‌های مکالمه باشد.
اتصال سیستم تلفنی به راهکارهای نرم افزاری : به راحتی با نصب VOIP سیستم تلفنی خود را به انواع CRMهای سازمانی و یا به باشگاه مشتریان خود متصل نمایید و از این ارتباط حداکثر استفاده را در جهت بازاریابی موثرتر برای خدمات و محصولات خود ببرید.

خدمات شرکت VOIPING برای راه اندازی VOIP :

- طراحی و اجرای سیستم‌های VOIP

اجرا و راه اندازی سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP  به صورت کامل و یا اجرای بخشی از آن که شامل :
1- ارتباطات داخلی
2- ارتباطات بین شعب
3- تنظیم و راه اندازی انواع سخت افزارهای VOIP : گیت وی ، خطوط E1 ، SIP Trunk و …..

- راه اندازی کال سنتر , Call Center

راه اندازی کامل یک مرکز تماس حرفه ای شامل توزیع مناسب تماس ها بین اپراتورها براساس الویت، کارایی و …… , و همچنین ارائه انواع گزارشات مدیریتی در قالب نرم افزار‌های موبایل و تحت وب.
ارائه و پیاده‌سازی سیستم نظرسنجی تلفنی از امکانات کال سنتر و یا مراکز تماس VoiPing خواهد بود.

- مشاوره در طراحی و پیاده سازی VOIP

برخی از خدمات مشاوره ای VOIP توسط شرکت VoiPing در زیر آمده است :
1- بررسی شبکه و سیستم تلفنی موجود و نیازهای کاربران در اجرای پروژه جدید
2- بررسی و اعلام سخت افزارهای مورد نیاز شما
3- ارائه نقشه اجرا و فازبندی اجرای پروژه به صورت مرحله به مرحله
4- تهیه طرح سیستم تلفنی و اجرای آزمایشی آن
5- نظارت بر اجرای پروژه‌ها توسط پیمانکاران
6- تست کیفیت اجرا و پیروی پیمانکار از استاندارهای راه اندازی VOIP

- اجرای پروژه VOIP به صورت پایلوت و کاملا رایگان

قطعا با بررسی مستندات و مشخصات فنی نمی‌توان یک انتخاب مطمئن انجام داد. از این رو شرکت VoiPing با راه اندازی یک آزمایشگاه در داخل شرکت شما و ایجاد محیط دمو به صورت کاملا رایگان، شما را در انتخاب بهترین‌ها کمک می‌کند. از این رو شما فقط ویژگی‌ها را روی کاغذ نمی‌بینید، بلکه می‌توانید آنها را از نزدیک لمس نمایید.

- تحقیقات و توسعه راهکارهای مبتنی بر VOIP

از آنجایی که فناوری ویپ VOIP یک فناوری نوپا می‌باشد، و هنوز می‌توان راهکار‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان کشف کرد، تیم تحقیق و توسعه VoiPing هر روز بر روی فناوری‌های جدید VOIP مطالعه می‌نماید تا بهترین راهکارها را به مشتریان خود ارائه دهد.

- برنامه نویسی و ساخت نرم افزار‌های جانبی VOIP

با کمک تیم برنامه نویسی حرفه‌ای VoiPing، به جرات می‎توانیم بگوییم هیچ سناریو و نیازی در سیستم های تلفنی VOIP نیست که نتوانیم برای شما  پیاده سازی نماییم. این تضمین را به شما می دهیم که هر سناریویی در سیستم VOIP قابل اجرا خواهد بود.
برخی از نمونه کارهایی که می‌توانیم برای بهبود کسب و کار شما انجام دهیم :
1- متصل کردن انواع CRM به مراکز تماس VOIP
2- متصل کردن فروشگاه‌های اینترنتی به مراکز تماس VOIP
3- برقراری ارتباط هر نوع پایگاه داده با سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP

- بهبود در کارایی سیستم VOIP موجود

بالا بردن امنیت، بالا بردن ظرفیت سیستم تلفنی ویپ، رفع مشکلات سیستم‌های ویپ از خدمات شرکت VoiPing به مشتری‌های خود می‌باشد.
معمولا مشکلات سیستم‌های VOIP در زمینه مشکلات شبکه، پیکربندی نادرست و یا نامناسب بودن تجهیزات و اختلالات در ارتباطات سیستم دیجیتال با سیستم های آنالوگ می‌باشد. همگی این مشکلات توسط تیم VoiPing شناسایی و رفع خواهد شد.

- ارائه انواع آموزش های VOIP

یکی از فعالیت های مهم شرکت VoiPing در زمینه آموزش VOIP می باشد. این کار هم به صورت کلاس‌های حضوری ( عمومی و خصوصی) و هم به صورت دوره‌های مجازی انجام می‌شود، با این هدف که هر سازمان کارشناس VOIP خودش را داشته باشد.

چه شرکتی را برای راه اندازی VOIP در کسب و کار خود انتخاب نماییم ؟

با توجه به تخصصی بودن مباحث VOIP ویپ، برای بهره مندی از مزایا و راه اندازی اصولی یک سیستم VOIP، طبیعی می‌باشد که از متخصصان و شرکت‌های تخصصی در این زمینه باید استفاده کرد. اما فاکتور‌های لازم برای انتخاب یک شرکت VOIP به جهت راه اندازی یک سیستم پایدار و  اصولی VOIP چیست ؟

- رزومه شرکت ارائه دهنده خدمات VOIP

شاید مهم ترین اصل در اینکه به چه شخص یا شرکتی می‌توان اعتماد کرد، رزومه آن شخص و یا شرکت باشد. حتما در هنگام انتخاب توجه داشته باشید که شرکت اجرا کننده VOIP رزومه خوبی داشته باشد، کار‌های بزرگی انجام داده باشد و مشتریانش رضایت کامل داشته باشند.

- هزینه راه اندازی VOIP

اگر با چند شرکت جهت خدمات VOIP نصب VOIP تماس گرفته باشید با قیمت‌های متفاوت روبرو شده‌اید، قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب شما قیمت تمام شده پروژه است، ارائه راهکارهای مقرون به صرفه و با کیفیت با توجه به بودجه مشتری مزیتی بزرگ برای راه اندازی سیستم VOIP خواهد بود.

- وجود پشتیبانی با کیفیت بعد از راه اندازی VOIP

سیستم تلفنی از شاه‌راه‌های هر کسب و کاری می‌باشد، شاید تصور قطع بودن آن برای چند ساعت بسیار نگران کننده باشد. ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی واقعی در راه اندازی VOIP یک مزیت نیست بلکه یک اصل است و نبود آن شما را دچار ضررهای زیادی خواهد کرد.

- وجود ضمانت کتبی پس از نصب ویپ

اگر شما از کیفیت نهایی راه اندازی ویپ در سازمان خود ناراضی باشید تکلیف شما چیست ؟ آیا شرکتی که کار نصب ویپ شما را به عهده گرفته است، حاضر به عودت وجه پرداختی شما می باشد ؟ حتما در زمان انتخاب یک مشاور و یا شرکت متخصص VOIP جواب این سوالات را از آنها بخواهید.
آموزش voip


چرا VOIPING را برای راه اندازی VOIP انتخاب کنیم ؟

- هزینه‌های منطقی و مقرون به صرفه برای راه اندازی VOIP برای کسب و کار شما

ما اعتقاد داریم می‌شود با ارائه راهکارهای منطقی و مقرون به صرفه و همچنین متناسب با بودجه مشتری، می‌توان تمامی کسب و کارها، حتی کسب و کارهای نوپا را هم از مزایای یک سیستم VOIP پر قدرت و منعطف بهره‌مند کرد.

- ارائه پشتیبانی واقعی پس از نصب VOIP

ما بعد از راه اندازی VOIP بنا بر حجم پروژه حداقل دو ماه پشتیبانی رایگان ارائه می دهیم. در این دو ماه معمولا تمام نواقص سیستم و مشکلات آن برطرف خواهد شد. نگران نباشید بعد از پایان پشتیبانی رایگان باز هم با عقد قرارداد پشتیبانی با هزینه ای بسیار منصفانه کنار شما خواهیم ماند.

- ارائه ضمانت کتبی پس از نصب VOIP

ضمانت نامه
شرکت VOIPING  این ضمانت را در قرارداد فی‌مابین خود و شما قید خواهد کرد که در صورت نارضایتی از کیفیت کار، تمام هزینه پروژه را به شما مسترد خواهد کرد.

- رزومه شرکت VoiPing

شرکت ویراپردازش رامان با نام تجاری VoiPing با استعانت از خداوند و اتکا بر دانش متخصصین توانای خود مفتخر است که با شرکت ها و سازمان های بزرگی همکاری کرده و با جلب رضایت مشتریان خود هر روز قوی تر در این زمینه فعالیت می کند.